Порядок, що визначає механізм виплати пенсії та надання соціальних послуг громадянам України, які проживають на території Автономної республіки Крим та м. Севастополя, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 02.07.2014 № 234.

Також Пенсійним фондом України визначені відповідальні органи, що здійснюють пенсійне забезпечення та надання соціальних послуг мешканцям Криму та м.Севастополя. Це головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області та управління Фонду в Генічеському, Каланчацькому, Новотроїцькому та Чаплинському районах.

Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області опікуватиметься пенсійним забезпеченням осіб, що одержують пенсію відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” (крім військовослужбовців строкової служби та членів їх сімей) або згідно з міжнародними договорами України з пенсійного забезпечення, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

Чотири районних управління Пенсійного фонду України – в Генічеському, Каланчацькому, Новотроїцькому та Чаплинському районах Херсонської області – вирішуватимуть питання  пенсійного забезпечення  тих  мешканців Криму – громадян України, які отримують пенсію відповідно до інших законодавчих актів.  Слід мати на увазі, що звернутися за оформленням продовження виплати пенсії за законодавством України можна  до будь-якого з чотирьох районних  управлінь – залежно  від того, куди зручніше діставатися транспортом.

Перерахування сум пенсій здійснюватиметься щомісяця поштовими переказами або шляхом зарахування коштів на рахунок у банку, розташованому за межами тимчасово окупованої території, з яким територіальним органом Пенсійного фонду укладено відповідний договір.

 

Для призначення пенсії громадянам України, які проживають на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, окрім інших необхідних документів, необхідно подати:

  • заяву про призначення пенсії (особисто або через представника, який діє на підставі виданої йому довіреності, посвідченої нотаріально);
  • довідку уповноваженого органу Російської Федерації про те, що особі не призначалась пенсія за місцем проживання на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя.

Вичерпний перелік документів, необхідних для призначення пенсії, міститься у Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, затвердженому постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1.

Адреси та контактні телефони структурних підрозділів Фонду, куди необхідно звертатися для одержання пенсійних виплат

 

Найменування підрозділу Адреса Контактні телефони
Для одержувачів пенсії відповідно до Закону України “Про пенсійне  забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” (крім військовослужбовців строкової служби та членів їх сімей) та згідно з міжнародними договорами України з пенсійного забезпечення
Відділ методології та організації роботи із застосування пенсійного законодавства

 

 

Сектор обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян)

73005

м. Херсон,

вул. 28 Армії, 6

(ел.адреса gu@кs.pfu.gov.ua)

 

 

 

73027,

м. Херсон,

вул. Комкова, 76 а

Код МТЗ  0552

35-39-02

51-56-24

 

 

 

 

 

 

45-39-43

Для одержувачів пенсій

відповідно до інших законодавчих актів (за вибором)

Генічеський відділ

 

75500

м. Генічеськ,

просп. Миру, 43

Код МТЗ  05534

3-25-49

3-25-09

Новотроїцький відділ

 

75300

смт Новотроїцьке,

вул. Безроднього, 9

Код МТЗ  05548

5-25-24

 

Каланчацький сектор

 

 

75800

смт Каланчак,

вул. Будівельників, 18

Код МТЗ  05530

3-14-33

Чаплинський відділ

 

75200

смт Чаплинка

вул. Грушевського, 38

Код МТЗ  05538

2-12-94

 

 

Документи, які необхідно надати для одержання пенсії

 

1) заява про отримання (призначення) пенсії відповідно до законодавства України із зазначенням місця проживання (реєстрації);

2) паспорт громадянина України.

Зазначені документи можуть бути:

  • -подані особисто;
  • -подані представником, який пред’являє документ, що посвідчує його особу, та подає документ (нотаріально засвідчену копію), що підтверджує його повноваження;
  • -надіслані поштою.

Якщо документи подані представником або надіслані поштою справжність підпису на заяві засвідчується нотаріально.

Для призначення пенсії обов’язково надається довідка уповноваженого органу Російської Федерації про те, що особі не призначалась пенсія за місцем реєстрації на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, та особиста декларація про відсутність громадянства держави-окупанта.

Вичерпний перелік документів  та зразок заяви  міститься у Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, затвердженому постановою правління Пенсійного фонду України  від  25.11.2005 № 22-1.

 

Виплата пенсій

 

Виплата пенсії після надходження паперової пенсійної справи разом з документами про припинення виплати пенсії поновлюється з дати припинення виплати за місцем попереднього отримання пенсії.

Перерахування сум пенсій здійснюватиметься щомісяця поштовими переказами, в тому числі міжнародними, за місцем проживання особи на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, або шляхом зарахування коштів на рахунок у банку, розташованому за межами тимчасово окупованої території, з яким територіальним органом Пенсійного фонду укладено відповідний договір.

Переказ пенсії особам проводиться за умови подання щороку до 31 грудня територіальному органові документа про посвідчення факту, що фізична особа є живою, або паспорта громадянина України.

У разі неподання зазначених документів виплата пенсії припиняється з 01 січня наступного року та поновлюється після їх подання.

Виплата пенсій особам, які отримують пенсію згідно з міжнародними договорами України з пенсійного забезпечення, здійснюється на підставі відомостей на виплату пенсій, що надійшли від Пенсійного фонду України.

 

 

 

 

 

Увага! Пенсія призначатиметься тільки тим громадянам,

що не отримують пенсії від уповноважених органів

Російської Федерації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УВАГА  ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМ ОСОБАМ!

 

 

ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ПОНОВЛЕННЯ ВИПЛАТИ ПЕНСІЙ

ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИМ ОСОБАМ

 

Виплата пенсій внутрішньо переміщеним особам здійснюється у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 05.11.2014 № 637.

Виплата (продовження виплати) пенсій, що призначені зазначеним особам, проводиться через рахунки та мережу установ і пристроїв публічного акціонерного товариства “Державний ощадний банк України” з можливістю отримання готівкових коштів і проведення безготівкових операцій через мережу установ і пристроїв будь-яких банків тільки на території, де органи державної влади здійснюють свої повноваження. Пенсії особам з інвалідністю I групи та особам, які за висновком лікарсько-консультативної комісії не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, за їх письмовими заявами можуть проводитись публічним акціонерним товариством “Укрпошта” з доставкою додому за фактичним місцем проживання/перебування таких осіб.

 З 14 червня 2016 року (дата набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 08.06.2016 № 365) рішення про відновлення виплати пенсій або про припинення виплати пенсій приймається органом Пенсійного фонду України невідкладно після отримання  витягу з рішення Комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Для організації виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам діє спрощений механізм переведення пенсій за місцем фактичного проживання. Все, що необхідно – це мінімальний пакет документів:

– заява;

– паспорт;

– довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру;

– довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, видана відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 (зі змінами). Для одержання довідки слід звернутися із заявою до органів соціального захисту населення за місцем проживання.

 

ЩОДО  ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПЕНСІЙНОГО ПОСВІДЧЕННЯ

 

Для забезпечення виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам Ощадбанком здійснюється емісія платіжних карток, які одночасно є  пенсійним посвідченням, із зазначенням на них графічної та електронної інформації про власника та його електронного цифрового підпису.

Виготовлення електронного посвідчення здійснюється Ощадбанком на підставі заяви пенсіонера, поданої до територіального органу Пенсійного фонду України, протягом 30 робочих днів із дня прийняття такої заяви.

Внутрішньо переміщеним особам з числа військових пенсіонерів для одержання електронного пенсійного посвідчення слід звертатися до сектору обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян (вул. Комкова, 76 А) або до відповідальних осіб у відділах та секторах головного управління  за місцем проживання.

На прохання пенсіонерів старших 80 – річного віку, інвалідів 1 і 2 груп та інших осіб, що потребують стороннього догляду, спеціалісти органів Фонду можуть прийняти заяву на виготовлення електронного пенсійного посвідчення безпосередньо на дому.

При собі мати:  паспорт, ідентифікаційний номер, довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, фото (3 x 4), заяву на банк.

Електронне посвідчення  видається у вказаному в заяві відділенні банку особисто пенсіонерові, а якщо пенсіонером є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена, — батькам, опікуну, піклувальникові (законному представнику), за умови, що буде пред’явлено документи, за допомогою яких банк зможе ідентифікувати таку особу.

Електронне пенсійне посвідчення як платіжна картка діє до трьох років за умови, що фізична ідентифікація одержувача пенсії у відділеннях банку відбуватиметься перші два рази кожні шість місяців, а надалі — кожні дванадцять місяців. Загалом таке пенсійне посвідчення використовуватиметься як платіжна картка (в магазинах, банках тощо) до закінчення строку її дії, або в разі закінчення строку призначення пенсії.

Більш детальну інформацію можливо отримати за телефонами гарячих ліній: 0552 35-39-02 (відділ методології та організації роботи з обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області), 0552 45-39-43 (сектор обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області), 05536 2-13-86 ( Каховський відділ обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області).

 

Календар
Жовтень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Вер    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Анонси подій

До уваги учасників АТО

УКРАЇНА-ЄС

  • Архів новин
    StatPress
    Visits today: 31