Календар
Вересень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Сер    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
Архіви новин
Відвідування

Відвідувачів в мережі – 0:
адміністраторів – ,
відвідувачів – .
Максимальна кількість відвідувань (0) була – 2024-09-17.

18 травня 2013 року відбулося засідання ХХІV сесії Каховської районної  ради  VІ скликання під головуванням голови районної ради М.Крупіна, до порядку денного якої було внесено 42 питання.  У роботі сесії взяли участь голова районної державної адміністрації Сторчак В.П., його заступники, керівник апарату, начальники структурних підрозділів районної державної адміністрації.

Під час роботи сесії було прийнято 42 рішення.

Першим питанням  депутати заслухали звіт голови  районної державної адміністрації В.Сторчака про виконання делегованих повноважень з питань забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку Каховського району за 2012 рік.

Попередньо, з використанням слайдів, зазначене питання було доведене до відома депутатів на засіданнях постійних депутатських комісій.

Про виконання районного бюджету за І квартал  2013 року доповіла Татунова Н.М., начальник фінансового управління районної державної адміністрації.

Крім, того депутати ознайомилися з наступними питаннями:  звіт про роботу комунальних установ «Каховський районний будинок культури               ім. Фрунзе»,  «Каховська районна об’єднана бібліотека ім. М.Братана», «Каховський районний краєзнавчий музей», підтримали проект районної програми забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа соціальним житлом та створення для них соціальних гуртожитків на період до 2015 року, надали оцінку виконання райдержадміністрацією у минулому році низки районних довгострокових програм з відповідними рекомендаціями, та розглянути блок питань, що стосувалися управління майном спільної власності територіальних громад району.

Слід зазначити, що оперативна робота пленарного засідання була обумовлена детальним попереднім розглядом усіх питань на засіданнях профільних комісій.