Календар
Березень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лют    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Архіви новин
Відвідування

Відвідувачів в мережі – 0:
адміністраторів – ,
відвідувачів – .
Максимальна кількість відвідувань (0) була – 2023-03-23.

09 квітня 2013 року під головуванням Сторчака В.П., голови районної державної адміністрації пройшло чергове засідання розширеної апаратної наради за участю голови районної ради Крупіна М.П., заступників голови районної державної адміністрації, керівника апарату, начальників структурних підрозділів районної державної адміністрації, керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, сільських, селищного голів, начальників сільських комунальних підприємств.

Перед початком розгляду питань порядку денного голова районної державної адміністрації зачитав листа на адресу Прем’єр-міністра України Азарова М.Я. від голови Всеукраїнської громадської організації «Зробимо Україну чистою» щодо проведення 20 квітня 2013 року Всеукраїнського суботника.

Порушену тему продовжив перший заступник голови районної державної адміністрації Балабанов В.Г., довівши до відома присутніх інформацію щодо проходження в районі двомісячника з благоустрою. Виступаючий наголосив, що незважаючи не те, що минув майже місяць зазначеного заходу, стан його реалізації становить лише 30%. Причиною цього є пасивність з боку сільських голів. Поряд з цим є приклади відповідального відношення  до проведення заходів благоустрою. Зокрема, на території селища Любимівка висаджено понад 200 дерев та кущів, залучено біля 400 мешканців, на території села Роздольне ліквідовані 2 стихійні сміттєзвалища, побілені всі дерева вздовж автомобільної траси від Роздольного до Чорноморівки, залучено 120 осіб, біля 1000 дерев та кущів висаджено в селі Тавричанка, вивезено біля 100 тонн сміття, прибрано 15 км узбіччя доріг, під час «чистих» четвергів в селі Костогризово працівниками сільської ради, школи, магазинів, населенням посаджено 100 дерев.

Сільським, селищному головам, активізувавши депутатський корпус ради, членів виконкому, населення, слід виконати наступні роботи: ліквідація стихійних сміттєзвалищ, приведення до належного санітарного стану кладовищ, пам’ятників та прилеглої до них території і доріг, висадка дерев та кущів тощо.

Підставою для залучення населення, працівників соціальної сфери та торгівлі до проведення заходів з благоустрою є  наявність розроблених та затверджених рішенням сесії сільської, селищної ради Правил благоустрою населеного пункту. Слід також мати  затверджену рішенням виконкому Схему санітарного очищення населеного пункту, в якій зазначені терміни та умови угоди по вивозу сміття, місця його накопичення та інші дані.

До обговорення зазначеного питання долучився заступник начальника Каховського РВ УМВС Прудський С.М., який  повідомив, що складено 57 протоколів за статтею 52 АПК про притягнення до  адміністративної відповідальності осіб, які не дотримуються Правил благоустрою.  Однак, у більшості випадків дільничні інспектори практикують застосовувати попередження.

Новаков М.В., начальник Роздольненського СКП «Шанс» повідомив, що з 768 користувачів, яким  підприємство надає послуги, близько 100  відмовляючись платити за збір сміття,  вивозять його у заборонених для цього місцях. Виступаючий звернувся за допомогою до працівників Каховського РВ УМВС  у притягненні до відповідальності зазначених осіб.

Сторчак В.П. звернув увагу присутніх на виявлення та ліквідацію стихійної торгівлі, вуличне освітлення, приведення до належного санітарного стану в’їздів до населених пунктів і дав доручення керівнику Каховської дорожньо-експлуатаційної дільниці здійснити обкіс узбіччя автомобільних доріг, першому заступнику  голови районної державної адміністрації проконтролювати стан виконаних робіт.

Також, голова районної державної адміністрації повідомив присутнім, що дільничні інспектори щомісяця звітуватимуть керівнику районного відділу про кількість складених адмінпротоколів та дотримання графіків особистих прийомів  громадян за попереднім погодженням з головою сільської, селищної ради.

Наступне питання, яке довів до відома присутніх Балабанов В.Г. стосувалося водо забезпечення населення питною водою в літній час. Ситуація в районі з цього питання протягом минулого року позитивно не змінилася: лише в 13 населених пунктах з 43 вода подається цілодобово. Лічильники встановлені лише на 25 артсвердловинах з 83, що становить 30,1%. З 12073 водокористувачів приладу обліку наявні у 4714 – 39%. Потреба в резерві глибинних насосів складає 40 штук, в наявності – менше  20. Сільські, селищна ради не уклали угоди з УКГМК або МУВГ на ліквідацію аварійних ситуацій у водопостачанні при їх виникненні. Відсутні також замовлення водогосподарським організаціям на виготовлення проектів на подачу технічної води.

З питання актуалізації генеральних планів населених пунктів перший заступник голови районної державної адміністрації Балабанов В.Г. повідомив, що здійснювати будь – яке будівництво на території населеного пункту можливо лише за умови оновлення або внесення змін до зазначених планів і закликав сільських, селищного голів рішенням сесії ради подовжити їх термін.

Щодо проведення технічної інвентаризації захисних споруд виступаючий відмітив, що в районі обліковується 42 споруди, з яких на 24 – подані документи на списання. Сільським головам Кам’янської, Коробківської сільських рад слід виготовити технічні паспорти на 3 захисні споруди (підвальні приміщення Коробківського дитячого садка та 2-х магазинів у с.Кам’янка) та передати їх на відповідальне зберігання власникам.

Крім того, виступаючий зупинився на питаннях забезпечення населення скрапленим газом, яке повинно здійснюватися згідно із заявками сільських, селищної рад. Стосовно автобусного сполучення зазначено, що згідно із змінами до ст. 7 ЗУ «Про автомобільний транспорт» організація пасажирських перевезень на маршрутах загального користування, що не виходять за межі району, покладається на районні державні адміністрації. З метою контролю за якістю надання населенню району послуг з перевезення, введено в практику щотижневе інформування Каховською автостанцію про зриви маршрутів з вини автоперевізника. З цього питання головуючий наради наголосив, що у разі виявлення випадків зриву приміських маршрутів, районна державна адміністрація ініціюватиме питання проведення конкурсу щодо визначення більш відповідального  перевізника, ніж ВАТ «АТП- 16506».

З питання організації виконання бюджетів сільських  (селищної) рад у 2013 році доповіла начальник фінансового управління районної державної адміністрації Татунова Н.М.       За І квартал 2013 року  до загального фонду місцевих бюджетів району  мобілізовано 6,2  млн грн податків і зборів, що становить   124,8 відсотків до планових показників цього періоду.  Понад план отримано 1,2 млн грн. Виконання плану  забезпечено всіма бюджетами  району.

Однак, разом з позитивними результатами  в цілому існують певні  недоопрацювання, недоліки за окремими позиціями,  упущення в організації роботи стосовно максимального забезпечення  наповнення місцевих бюджетів.  Підтвердженням цьому  є те,  що  10 бюджетів  із 20-ти, які входять до складу бюджетної системи району, забезпечили виконання річних планових показників на рівні менше 20,0 відсотків, тоді як середньо – районний  показник складає 20,2 відсотка. Зазначене є першою ознакою проблематичності із забезпеченням виконання плану в цілому за рік. Місцеві бюджети продовжують втрачати фінансові ресурси через продовження практики виплати заробітної плати в «конвертах». Не завжди на місцях здійснюються належні заходи  щодо повної мобілізації до місцевих бюджетів  плати за землю.

За даними Державної податкової служби в області у районах налічуються договори оренди земельних ділянок, ставки орендної плати по яких менше визначеного Податковим кодексом України мінімуму; окремі земельні ділянки, які використовуються без оформлення правовстановлюючих документів; договори оренди, що втратили чинність та потребують пролонгації. Через зазначене бюджет району  втрачає  значні кошти.

Актуальним  для збільшення  надходжень  плати за землю залишається питання оновлення нормативної  грошової оцінки земель,  так як порівняльний аналіз базової вартості земельних ділянок, де оцінка не оновлювалася тривалий час,  у 2-3 рази нижче за базову вартість земельних ділянок, де вона проведена.

Враховуючи зазначене,  виступаюча надала сільським, селищним головам низку рекомендацій, які дадуть можливість змінити ситуацію на краще.

Із зазначеного питання голова районної державної адміністрації Сторчак В.П. дав доручення заступнику голови районної державної адміністрації   Тертичній Т.С. проводити виїзні засідання комісії по наповненню бюджету сільської, селищної ради та звернув увагу керівників рад на те, що кошти, які надійшли до місцевих бюджетів за оренду зрошувальної мережі, слід направити на покращення стану водопостачання (ремонт водомережі, придбання глибинних насосів, тощо).

Про порядок проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни інформувала присутніх начальник управління  соціального захисту населення районної державної адміністрації Колбасенко О.В.

З інформацією стосовно створення в районі підрозділів пожежних команд  в селах Чорнянка, Ч.Перекоп, Федорівка виступив начальник служби цивільного захисту в Каховському районі Територіального управління МНС у Херсонській області Берещенко І.В. Зважаючи на те, що в районі працюватимуть 7 зазначених команд голова районної державної адміністрації запропонував начальники служби проводити щорічні навчальні збори для підвищення фахового рівня пожежних.

Про порядок співфінансування міськрайонним центром зайнятості та сільською, селищною радою громадських робіт інформувала присутніх директор Каховського ЦЗ Радченко О.В. У своєму виступі вона наголосила, що фінансування зазначених робіт буде здійснюватися у пропорції 50 на 50.

Для цього сільським, селищній раді необхідно надати до центру зайнятості рішення сесії ради, у якому зазначити загальну суму на фінансування громадських робіт. Спираючись на надане рішення центр зайнятості плануватиме свої видатки по кожній сільській раді окремо. Сторчак В.П. звернув увагу присутніх на питання цільового використання зазначених коштів.