Календар
Лютий 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Січ    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  
Архіви новин
Відвідування

Відвідувачів в мережі – 0:
адміністраторів – ,
відвідувачів – .
Максимальна кількість відвідувань (0) була – 2025-02-07.

09 липня 2013 року під головуванням Сторчака В.П.,  голови районної державної адміністрації пройшло чергове засідання розширеної апаратної наради за участю голови районної ради Крупіна М.П., заступників голови районної державної адміністрації, керівника апарату, начальників структурних підрозділів районної державної адміністрації, керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, сільських, селищного голів.

Перед початком розгляду питань порядку денного керівники району виконали почесну місію – вручили державні нагороди та цінні подарунки багатодітним матерям.

Відповідно до Указу Президента України  від 11 травня 2013 року № 252/2013 за материнську самовідданість, народження і зразкове виховання дітей, забезпечення умов для всебічного їх розвитку присвоєно почесне звання «Мати – героїня»: Борщевській Ніні Олександрівні, мешканці села Малокаховка, матері 5 дітей, Васильєвій Надії Василівні, мешканці села Малокаховка, матері 8 дітей

та Кім Тетяні Анатоліївні, мешканці села Сергіївка, матері 5 дітей.

Оцінюючи стан підготовки об’єктів  бюджетної сфери до роботи в осінньо – зимовий період,  Балабанов В.Г. зазначив, що робота проведена лише відсотків  на 50%. Зокрема, виконано від запланованого 30% ремонтних робіт в 46 багатоповерхових будинках. Із 83 артсвердловин лічильники встановлені на 29(34%). Поставлено завдання до кінця року створити 4 ОСББ, фактично робота ведеться лише по 2-х.  В 5-ти  загальноосвітніх закладах із 27 відсутні внутрішкільні санітарні вузли.

Виступаючий наголосив, що сільським, селищному головам, керівникам бюджетних установ слід активізувати діяльність по підготовці до роботи в осінньо-зимовий період та окреслив ряд невідкладних заходів. А саме, сільським, селищному головам до 15 липня необхідно провести засідання комісії із зазначеного питання та окреслити першочергові заходи. Проаналізувати стан водопостачання населених пунктів, здійснити поступовий перехід до цілодобової подачі води. Протягом ІІ півріччя довести тарифи до економічно обґрунтованих. Об’єкти соціальної сфери забезпечити вугіллям, дровами в повному обсязі до 15 вересня. Всі ремонтні роботи завершити до першого вересня, крім двох об’єктів  – ремонт системи опалення Дмитрівської ЗОШ та ремонт даху Малокаховського СБК – до 01 жовтня. Необхідно активізувати роботу по збору коштів від населення за надані комунальні послуги та використані енергоносії, природний газ. Для освоєння коштів державного бюджету у розмірі 797 тис.грн. на ремонт комунальної власності , сільським, селищній радам необхідно надати проекти на технічну експертизу.

Наступне питання, на якому зупинився виступаючий, стосувалося благоустрою територій населених пунктів. Запроваджена практика проведення виїзних засідань колегії районної державної адміністрації яскраво ілюструє відношення сільського, селищного голови до зазначеного питання. Виступаючий зазначив, що позитивний результат можливий лише при систематичному проведенні заходів з благоустрою (ліквідації стихійних звалищ, викошення бур’янів, приведення до належного санітарного стану пам’ятників, кладовищ, обрізування кущів , дерев тощо).

Крім того виступаючий довів до відома присутніх ще низку питань. Зокрема, про створення пожежних бригад на території Чорнянської, Розолюксембурзької та Червоноперекопської сільських рад, про використання захисних споруд, про передбачення коштів на  виготовлення державних актів на право постійного користування земельними ділянками, на яких розміщені дошкільні навчальні заклади району.

Підсумовуючи  вищевказане, Сторчак В.П. дав завдання до 1 вересня 2013 року ввести в  експлуатації 3 внутрішкільні туалети, до 15 жовтня поточного року вирішити питання щодо спорудження ще 2-х. Також, головуючий вказав на низьку якість виконання ремонтних робіт доріг та здійснення обкосів їх узбіччя  дорожньо-експлуатаційною дільницею та зазначив, що робочою групою буде здійснюватися щотижневий об’їзд закладів соціальної сфери з питання їх підготовки до роботи взимку.

Інформацію щодо стану виконання бюджетів сільських, селищної рад за 6 місяців 2013 року озвучила начальник фінансового управління Татунова Н.М. Щодо виконання дохідної частини бюджету з власних та закріплених доходів, то за півроку до зведеного бюджету району надійшло  13,1 млн. грн. власних та закріплених доходів, що до уточненого річного плану склало 42,5 відсотка та до плану 6-ти місяців – 111,5 відсотка Забезпечено виконання річного плану по районному бюджету, Любимівській селищній раді, а   також  по 18-ти бюджетах сільських рад. Дві сільські ради – Коробківська та Роздольненська, виконали бюджет менше ніж на 105 відсотків і право на збільшення обсягу бюджету в липні місяці поточного року відповідально до вимог статті 78 Бюджетного кодексу України не матимуть. Ця сама норма стосується і районного бюджету, по якому план з власних та закріплених доходів виконано лише на 102,6%.

В рамках підготовки до роботи в осінньо – зимовий період дві сільські ради – Малокаховська та Тавричанська не мають бюджетних призначень для здійснення розрахунків за природний газ в жовтні – грудні місяці поточного року. Крім того, по цих сільських радах, а також по Кам’янській рахується  заборгованість за спожитий природний газ відповідно в сумі 8,7 тис.грн., 58,7 тис.грн та 11,2 тис.грн. Жодна сільська рада, крім Семенівської,  ще не займалася закупівлею вугілля для дитячих дошкільних закладів. При цьому, бюджетні призначення на проведення вищезазначених видатків в бюджетах Кам’янської, Костогризівської, Тавричанської, Слобідської та Костогризівської сільських рад, передбачені в менших обсягах, ніж необхідно для забезпечення нормального теплового режиму.

Також виступаюча зупинилася на незадовільному стані виконання доручень голови обласної державної адміністрації в частині наповнення місцевих  бюджетів, оптимізації видатків та ефективного витрачання бюджетних коштів.

Голова районної державної адміністрації Сторчак В.П. наголосив, що питання наповнення місцевого бюджету є першочерговим для сільського, селищного голови. Одним з  ефективних шляхів його наповнення є легалізація найманої робочої праці.

Заступник голови районної державної адміністрації Тертична Т.С. з питання виконання програм економічного, соціального та культурного розвитку сільських територіальних громад за І півріччя 2013 року наголосила на необхідності  звітування про хід їх виконання щоквартально та щопівроку.

Після розгляду на сесії місцевої ради стану виконання зазначеної програми, сільським, селищному головам необхідно надати до відділу економічного розвитку і торгівлі інформацію для підготовки питання на засідання колегії районної державної адміністрації  та відповідну копію рішення сесії сільської, селищної ради.

Інформацію про Закон України «Про землі енергетики та правовий режим охоронних зон енергетичних об’єктів» та щодо дотримання «Правил охорони електричних мереж», протипожежного режиму в охоронних зонах повітряних ліній, наслідки та відповідальність за розкрадання елементів повітряних ліній довів до відома присутніх Тимченко Андрій Анатолійович, головний інженер відокремленого підрозділу  «Херсонські магістральні електричні мережі». Виступаючий, звернувся  з проханням до голів сільських, селищної рад провести роз’яснювальну роботу серед землекористувачів про заборону спалювання стерні Крім того, Андрій Анатолійович, повідомив, що на території району вводитиметься в експлуатацію ще одна повітряна лінія державного стратегічного значення.

Звичайно, при проведенні монтажних земельних робіт землекористувачам будуть нанесені  певні збитки, які, при наявності відповідного документального підтвердження, будуть компенсовані.

При завершенні виступу головуючий наради звернувся до виступаючого з рекомендацією підтримувати в належному санітарному стані охоронні зони повітряних ліній.

Наступне питання, яке довела до відома присутніх заступник начальника управління  соціального захисту населення районної державної адміністрації Шестопалова Ж. І., стосувалося організації роботи сільських, селищних рад щодо проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни. Розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 11.03.2005 року за № 230 прийнято для користування та неухильного виконання Порядок проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів.

З метою виконання вищезазначеного розпорядження, своєчасним відшкодуванням витрат, пов’язаних з похованням сільським та селищній радам відповідно до порядку рекомендовано визначити та затвердити вартість ритуальних послуг, організувати роботу щодо оформлення договору – замовлення на організацію та проведення безоплатного поховання у разі відсутності ритуальної служби, щомісяця до 5 числа, надавати до управління соціального захисту населення відомості про кількість проведених поховань та розмір відшкодування витрат на поховання померлих учасників бойових дій і інвалідів війни згідно з формою, договір замовлення на організацію та проведення поховання, копія рішення органу місцевого самоврядування про вартість ритуальних послуг.

Стосовно розгляду проекту Концепції місцевого самоврядування  та створення належних умов для розвитку сільських населених пунктів виступила Васильєва Тетяна Вікторівна, керівник апарату районної державної адміністрації, яка зазначила, що зазначена Концепція направлена на удосконалення місцевого самоврядування на засадах децентралізації та деконцентрації влади, створення умов для динамічного розвитку місцевого самоврядування.

Для детального викладу та досконального вивчення зазначеної Концепції наявні презентаційні матеріали. Сільським, селищному головам слід ознайомити мешканців територіальної громади з її положеннями та надіслати свої зауваження , пропозиції на адресу районної державної адміністрації.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян  у секторах містобудування, архітектури та інфраструктури, житлово-комунального господарства та надзвичайних ситуацій районної державної адміністрації розглянуті протокольно.

Після розгляду питань порядку денного голова районної ради Крупін М.П. ознайомив присутніх з результатами участі у проведенні обласної наради з питання реформування медичної галузі Херсонської області.