Календар
Квітень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Бер    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Архіви новин
Відвідування

Відвідувачів в мережі – 0:
адміністраторів – ,
відвідувачів – .
Максимальна кількість відвідувань (0) була – 2025-04-20.

 

04 червня 2013 року під головуванням Балабанова В.Г., першого заступника голови районної державної адміністрації пройшло чергове засідання розширеної апаратної наради за участю голови районної ради Крупіна М.П., заступників голови районної державної адміністрації, керівника апарату, начальників структурних підрозділів районної державної адміністрації, керівників територіальних органів центральних органів виконавчої влади, сільських, селищного голів.

Перед початком розгляду питань порядку денного головуючий  повідомив, що 12 червня 2013 року на базі Тавричанської сільської ради пройде виїзне засідання колегії обласної державної адміністрації. У зв’язку з цим, району слід ретельно підготуватися до зазначеного засідання, здійснивши ряд підготовчих заходів. Зокрема, привести до належного санітарного стану узбіччя доріг, благоустрій населених пунктів, звернути увагу на культуру землеробства.

Стосовно діяльності виконкомів сільських, селищної рад щодо забезпечення сталої роботи сільських комунальних підприємств на  території району в літній час та період підготовки до роботи взимку Балабанов В.Г. зазначив, що на теперішній час гострою проблемою є стале  забезпечення якісною питною водою мешканців району.  Дмитрівське, Кам’янське, Малокаховське, Новокам’янське , Розолюксембурзьке, Тавричанське та Чорноморівське СКП не мають в резерві глибинних насосів, що може негативно вплинути на вирішення зазначеного питання. Було поставлене завдання вирішити питання придбання резервних насосів.

З питання розробки генеральних планів населених пунктів району головуючий наради довів до відома присутніх інформацію щодо коштів, які передбачені в районному та місцевих бюджетах на оновлення меж населених пунктів, генеральних планів, зонування, розробку детального планування, розробку містобудівної документації. З 19 місцевих ради лише 5 ведуть роботи по оновленню містобудівної документації. Решті сільських рад слід активізувати роботу із зазначеного питання.

Інформацію щодо стану виконання бюджетів сільських, селищних рад за 5 місяців 2013 року  озвучила начальник фінансового управління Татунова Н.М. Станом на 01 червня 2013 року до зведеного бюджету району надійшло  11,2 млн. грн. власних та закріплених доходів, що до уточненого річного плану склало 33,2 відсотка та до плану 5-ти місяців – 109,9 відсотка. Забезпечено виконання річного плану по районному бюджету, Любимівській селищній раді, а також  по 18-ти бюджетах сільських рад. Разом з тим, у зв’язку з очікуваним невиконанням дохідної частини бюджету були зменшені плани по власних та закріплених доходах  лютого  – травня місяця по двох сільських радах. Порівняно з аналогічним періодом 2012 року надходження у 2013 році  в цілому по району зросли на 14,0 відсотків (в абсолютній сумі – на 924,1 тис. грн.). Але у 4 сільських радах надходження звітного року були меншими від показників  2012 року. Необхідно звернути увагу на динаміку надходжень основного дохідного джерела місцевих бюджетів – податку з доходів фізичних осіб. Завдання по виконанню дохідної частини місцевих бюджетів в 2013 році полягають в розширенні бази оподаткування, продовження роботи по легалізації найманої праці та співпраці з землекористувачами району в частині повноти та добровільності сплати податків і зборів до місцевих бюджетів.

Стосовно підготовки до роботи в осінньо – зимовий період виступаюча зазначила, що Малокаховська та Тавричанська сільські ради не мають бюджетних призначень для здійснення розрахунків за природний газ в жовтні – грудні місяці поточного року. Жодна сільська рада ще не займалася закупівлею вугілля для дитячих дошкільних закладів та інших бюджетних установ. У зв’язку з цим сільським, селищній радам слід підготувати проект змін до місцевого бюджету в частині перегляду бюджетних призначень та їх збільшення на оплату праці з нарахуваннями та енергоносії. Джерелами додаткових видатків по цих статтях можуть бути вільні залишки коштів, перевиконання дохідної частини загального фонду відповідного бюджету, а також перегляд призначень по інших статтям витрат, затверджених на 2013 рік.

Зміни фінансовим управлінням будуть прийматися по незахищених статтях в сторону збільшення при умові забезпечення бюджетними призначеннями в повному обсязі видатків на оплату праці та розрахунків за енергоносії.

Також, Татунова Н.М. коротко зупинилася на фінансовому стані бюджетів сільських (селищної) рад та надала ряд рекомендацій тим сільським радам, які мають проблеми із зазначеного питання.

За підсумками розгляду вищевказаного питання Крупін М.П., голова районної ради, зауважив, що якщо районний бюджет за І півріччя поточного року буде виконаний менше, ніж на 105%, вільних залишків коштів буде обмаль.

Нелюбіна Н.С., начальник служби у справах дітей  районної державної адміністрації,  зупинилася на питанні створенні виконкомами сільських, селищної рад та організацію роботи інвентаризаційних комісій для перевірки стану збереження та проведення інвентаризації житлового приміщення, яке належить на праві власності або користування дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, особам з їх числа.

Виступаюча наголосила, що чинним законодавством України передбачено, що відповідальність за збереження житла і повернення його дітям вказаної категорії, а також особам з їх числа після завершення їх перебування у відповідному закладі або сімейних форм виховання несуть органи опіки та піклування (за місцем проживання дітей до їх влаштування у відповідні заклади).

Тому, відповідну інвентаризацію житла необхідно здійснювати за місцем знаходження житла, а у разі перебування дитини в іншій адміністративно-територіальній одиниці необхідно надати копії актів до служби у справах дітей за первинним обліком таких дітей.

Про реалізацію  проекту «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» інформувала присутніх заступник голови районної державної адміністрації Тертична Т.С, яка озвучила перелік послуг, які можуть надаватися за допомогою поштового зв’язку з урахуванням вимог закону України «Про адміністративні послуги».

З питання оздоровлення та відпочинку дітей працівників АПК та порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для зазначених цілей доповіла Брага О.А., головний спеціаліст,  економіст  з  фінансової роботи управління агропромислового розвитку районної державної адміністрації, зазначивши категорії дітей працівників агропромислового комплексу, середню вартість путівки в оздоровчих дитячих закладах Азовського та Чорного моря , тривалість оздоровчої зміни та пайову участь Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності,  Міністерства аграрної політики України у відшкодування вартості оздоровлення , виступаюча звернулася до присутніх сільських голів з проханням довести зазначену інформацію до працівників сільськогосподарських підприємств усіх форм власності.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян  у службі у справах дітей   та управлінні  соціального захисту населення районної державної адміністрації розглянуті протокольно.