- Каховський район
- Райдержадміністрація
- Районна рада
- Територіальні громади
- Асканія Нова селищна рада
- Великолепетиська селищна рада
- Верхньорогачицька селищна рада
- Горностаївська селищна рада
- Зеленопідська сільська рада
- Каховська міська рада
- Костянтинівська сільська рада
- Любимівська селищна рада
- Новокаховська міська рада
- Присиваська сільська рада
- Рубанівська сільська рада
- Тавричанська сільська рада
- Таврійська міська рада
- Хрестівська сільська рада
- Чаплинська селищна рада
- Нормативно-правова база
- Законодавчі акти
- Регулювання діяльності апарату
- Розпорядження
- Реєстр угод, колективних договорів
- Нормативно-правові акти
- Освіта, молодь, спорт
- Культура
- Служба у справах дітей
- Управління соц.захисту
- Перелік послуг
- Інформаційно-довідкові матеріали
- Публічні фінанси
- Порядок оскарження та реагування на критику
- Колегія районної державної адміністрації
- Робота із запитами на інформацію
Карта
Відвідувачів в мережі – 0:
адміністраторів – ,
відвідувачів – .
Максимальна кількість відвідувань (0) була – 2024-11-01.
Як бути ефективним під час кризи: нові серіали для держслужбовців на порталі Дія.Цифрова освіта
На платформі Дія.Цифрова освіта запущено три нові освітні серіали для державних службовців: «Кризові комунікації», «Кризові комунікації в управлінні персоналом» та «Міжнародне гуманітарне право». Вони навчають ефективно комунікувати в кризових умовах та сприяти дотриманню прав людини під час війни.
Про що освітні серіали?
- Як реагувати на стрес та як він впливає на психіку людини.
- Як вести розмови на складні теми з використанням культури діалогу.
- Як правильно поводитися в складних ситуаціях.
- Про вплив міжнародного гуманітарного права на роботу держслужбовців під час воєнного стану.
«Ми приділяємо увагу створенню серіалів для держслужбовців, щоб вони могли будувати ефективну взаємодію та комунікацію з громадянами. Разом з командою Національного агентства України з питань державної служби ми розробили освітні серіали на Дія.Цифрова освіта, щоб допомогти держслужбовцям вибудовувати внутрішні комунікаційні стратегії та мати інструменти для розв’язання кризових питань, які виникають у сучасному світі», — зазначила Заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан.
Постійний представник ПРООН в Україні Яко Сільє зауважив, що в умовах війни стійка та ефективна державна служба є вкрай важливою для подолання кризи.
«Щодня публічні службовці допомагають мільйонам людей в Україні розв’язувати нагальні проблеми та вчасно отримувати життєво важливі послуги. Дієва комунікація, в основі якої лежить повага до прав людини, вкрай важлива в умовах війни. Наше ключове завдання — допомогти публічним службовцям залишатися ефективними та високопрофесійними в найскладніших ситуаціях».
Серіали допоможуть державним службовцям ефективніше виконувати свою роботу. Вони будуть краще підготовлені до ухвалення обґрунтованих рішень, надання точної інформації та ефективної комунікації з іншими.
«Сьогодні, окрім презентації трьох нових освітніх серіалів, ми обговорюємо виклики воєнного часу. Саме вони стали підґрунтям для розробки наших курсів. За час повномасштабної війни країна зіштовхнулася із втратами, горем та розчаруваннями. Усе це відбилося і на щоденній роботі в публічному секторі. Отже, ми порушуємо питання ролі публічних службовців у реалізації прав громадян. Обговорюємо практичний досвід комунікації на деокупованих територіях — як взаємодіяти в команді та назовні під час кризи», — зазначила Наталія Алюшина, Голова Національного агентства України з питань державної служби.
Освітній курс «Кризові комунікації» навчить ефективно спілкуватися в умовах кризи, а також піклуватися про себе та близьких. Упродовж десяти серій ви дізнаєтеся: які існують реакції на стрес і як їх ідентифікувати, як працює психіка в стані напруження та як це впливає на виникнення конфліктів. З’ясуєте, чи впливає канал комунікації на якість взаємодії. Вам розкажуть, як турбуватись про себе та людей поруч, адже у стані стресу кожен жест, слово, навіть тон голосу і постава мають значення.
Освітній серіал «Кризові комунікації в управлінні персоналом» створено для HR-спеціалістів, які працюють на державній службі. З курсу ви дізнаєтеся:
· яку роль відіграє управління персоналом на публічній службі у побудові якісних комунікацій у періоди криз;
· що таке культура діалогу та як вести розмови на складні теми;
· як стати точкою опори для своїх колег та навчити їх підтримувати одне одного;
· про роботу з конфліктом задля налагодження якісної взаємодії в команді.
Онлайн-курс «Міжнародне гуманітарне право» налічує 19 серій тривалістю 5–10 хвилин, у яких пояснюють основи міжнародного гуманітарного права та його вплив на роботу публічної служби.
Працюєте на державній службі? Тоді долучайтеся до навчання. Усі освітні ролики тривають до 15 хвилин. Тож ви швидко зможете здобути нові знання та відразу застосувати їх на практиці.
Продовжуємо разом будувати найзручнішу Україну майбутнього!
Курси розроблені з ініціативи Національного агентства України з питань державної служби (НАДС), Міністерства цифрової трансформації, національного проєкту Дія.Цифрова освіта за підтримки Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні, за фінансування урядів Данії та Німеччини.