- Каховський район
- Райдержадміністрація
- Районна рада
- Територіальні громади
- Асканія Нова селищна рада
- Великолепетиська селищна рада
- Верхньорогачицька селищна рада
- Горностаївська селищна рада
- Зеленопідська сільська рада
- Каховська міська рада
- Костянтинівська сільська рада
- Любимівська селищна рада
- Новокаховська міська рада
- Присиваська сільська рада
- Рубанівська сільська рада
- Тавричанська сільська рада
- Таврійська міська рада
- Хрестівська сільська рада
- Чаплинська селищна рада
- Нормативно-правова база
- Законодавчі акти
- Регулювання діяльності апарату
- Розпорядження
- Реєстр угод, колективних договорів
- Нормативно-правові акти
- Освіта, молодь, спорт
- Культура
- Служба у справах дітей
- Управління соц.захисту
- Перелік послуг
- Інформаційно-довідкові матеріали
- Публічні фінанси
- Порядок оскарження та реагування на критику
- Колегія районної державної адміністрації
- Робота із запитами на інформацію
Карта
Відвідувачів в мережі – 0:
адміністраторів – ,
відвідувачів – .
Максимальна кількість відвідувань (0) була – 2025-02-17.
Відбулось засідання районної робочої групи «Прозорість та підзвітність»
Сьогодні, 08 грудня, відбулось засідання районної робочої групи «Прозорість та підзвітність» за участі начальниці Каховської районної військової адміністрації Наталі СТАДНІК та начальників Верхньорогачицької селищної та Рубанівської сільської військових адміністрацій – Артура ДАВИДОВА та Дмитра БЕЗРІДНОГО.
Головою робочої групи – першим заступником голови районної державної адміністрації Андрієм ЛИМАНОМ було запропоновано розглянути питання відповідно порядку денного, а саме: щодо використання бюджетних коштів на виконання бюджетних програм Верхньорогачицької селищної та Рубанівської сільської військових адміністрацій. Також членами робочої групи спільно з керівниками військових адміністрацій зазначених населених пунктів відпрацьовано питання щодо надання допомоги військовим частинам та підрозділам територіальної оборони у Херсонській області.
За результатами розгляду вказаних питань прийняті відповідні рішення.