- Каховський район
- Райдержадміністрація
- Районна рада
- Територіальні громади
- Асканія Нова селищна рада
- Великолепетиська селищна рада
- Верхньорогачицька селищна рада
- Горностаївська селищна рада
- Зеленопідська сільська рада
- Каховська міська рада
- Костянтинівська сільська рада
- Любимівська селищна рада
- Новокаховська міська рада
- Присиваська сільська рада
- Рубанівська сільська рада
- Тавричанська сільська рада
- Таврійська міська рада
- Хрестівська сільська рада
- Чаплинська селищна рада
- Нормативно-правова база
- Законодавчі акти
- Регулювання діяльності апарату
- Розпорядження
- Реєстр угод, колективних договорів
- Нормативно-правові акти
- Освіта, молодь, спорт
- Культура
- Служба у справах дітей
- Управління соц.захисту
- Перелік послуг
- Інформаційно-довідкові матеріали
- Публічні фінанси
- Порядок оскарження та реагування на критику
- Колегія районної державної адміністрації
- Робота із запитами на інформацію
Карта
Відвідувачів в мережі – 0:
адміністраторів – ,
відвідувачів – .
Максимальна кількість відвідувань (0) була – 2024-10-04.
“Велике будівництво”: триває реконструкція мосту через Північно-Кримський канал
У рамках програми Президента України “Велике будівництво” триває реконструкція стратегічного об’єкту: мосту через Північно-Кримський канал.
111-метровий залізобетонний міст був зведений більш як 60 років. Він розташований на дорозі Р-47 Херсон – Нова Каховка – Генічеськ (км 66+900) та забезпечує рух мережею державних доріг півдня, з’єднує правобережну і лівобережну Україну та тимчасово окупований Крим.
15 березня стартувала його реконструкція. Після неї міст відповідатиме сучасним навантаженням. Довжина побудованої споруди становитиме 111,10 м, габарит проїзду буде розширено до 9,00 м. Ширину тротуару збільшать до 1,80 м.
Під час реконструкції буде влаштована нова металева прогонова будова, яка є значно легшою, ніж залізобетонна конструкція. Вона складатиметься з чотирьох металевих головних балок постійної висоти, перекритих металевою ортотропною плитою проїзної частини.
Покриття мостового полотна та тротуарів нового типу – одношарове водонепроникне на основі метилметакрилату. Проїжджа частина на мосту буде покрита гідроізоляційною системою. Буде зносостійке і антислизьке покриття для мостових настилів, що має високу стійкість до деформації, навіть при підвищених температурах.
Наразі підрядною організацією ТОВ «Шляхове будівництво “АЛЬТКОМ” ведуться роботи з:
Основні роботи ведуться по нульовій опорі: виконано її посилення, завершено армування та бетонування підпір, ведеться монтаж арматурного каркасу насадки. На першій опорі омонолічені підферменники.