Календар
Лютий 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Січ    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829  
Архіви новин
Відвідування

Відвідувачів в мережі – 0:
адміністраторів – ,
відвідувачів – .
Максимальна кількість відвідувань (0) була – 2024-02-29.

вибори

18 грудня 2016 року відбудуться перші вибори депутатів сільських рад та голів Тавричанської й Зеленопідської об’єднаних територіальних громад.

Відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про місцеві вибори» право голосу на виборах депутатів міської ради та виборах міського голови мають громадяни України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України, належать до відповідної територіальної громади та проживають в межах відповідного виборчого округу.

Документом, який посвідчує особу, підтверджує громадянство та засвідчує місце проживання виборця на місцевих виборах, є:

1) паспорт громадянина України;

2) тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України).

Належність громадянина до відповідної територіальної громади та проживання його на відповідній території визначається його зареєстрованим місцем проживання.

З метою підготовки актуальних та достовірних списків виборців відділ ведення Державного реєстру виборців Каховської районної державної адміністрації нагадує про можливість перевірити свої персональні дані в базі Державного реєстру виборців.

Перевірити інформацію про своє включення до Державного реєстру виборців можна за допомогою мережі Інтернет. Для цього потрібно зайти на офіційний сайт Центральної виборчої комісії (www.drv.gov.ua) та скористатись програмним ресурсом «Особистий кабінет виборця» або ж безпосередньо у відділі ведення.

Для отримання більш детальної інформації Ви можете звернутися за адресою: м.Каховка, вул. Велика Куликовська,103 (4 поверх кабінет  416  ), відділ ведення Державного реєстру виборців апарату Каховської районної державної адміністрації, або за тел.2-02-27.

Антоніна Лихолат,

начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації.