- Каховський район
- Райдержадміністрація
- Районна рада
- Територіальні громади
- Асканія Нова селищна рада
- Великолепетиська селищна рада
- Верхньорогачицька селищна рада
- Горностаївська селищна рада
- Зеленопідська сільська рада
- Каховська міська рада
- Костянтинівська сільська рада
- Любимівська селищна рада
- Новокаховська міська рада
- Присиваська сільська рада
- Рубанівська сільська рада
- Тавричанська сільська рада
- Таврійська міська рада
- Хрестівська сільська рада
- Чаплинська селищна рада
- Нормативно-правова база
- Законодавчі акти
- Регулювання діяльності апарату
- Розпорядження
- Реєстр угод, колективних договорів
- Нормативно-правові акти
- Освіта, молодь, спорт
- Культура
- Служба у справах дітей
- Управління соц.захисту
- Перелік послуг
- Інформаційно-довідкові матеріали
- Публічні фінанси
- Порядок оскарження та реагування на критику
- Колегія районної державної адміністрації
- Робота із запитами на інформацію
Карта
Відвідувачів в мережі – 0:
адміністраторів – ,
відвідувачів – .
Максимальна кількість відвідувань (0) була – 2025-03-25.
Семінар-навчання для державних службовців
07 жовтня 2016 року в залі засідань районної державної адміністрації відбувся семінар-навчання для державних службовців структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату. Керівник апарату районної державної адміністрації Васильєва Т.В. оголосила порядок денний зазначеного семінару та запросила до слова доповідача з першого питання, що стосувалося ознайомлення із загальними правилами безпеки та дії посадових осіб при отриманні інформації про загрозу терористичного акту, Сбітнєва О.В., завідувача сектору ЖКГ та НС.
Обставини, що спонукали до необхідності написання цієї доповіді виникли 30 вересня 2016 року, коли об 11 годині 20 хвилин, на пошту диспетчерської служби головного управління ДСНС м. Херсона прийшло електронне повідомлення про мінування будівлі (за словами чергового) Каховського виконкому. Протягом 5 хвилин, до адміністративної будівлі прибув підрозділ аварійно-рятівної служби Каховського міськрайонного управління ДСНС, працівники Каховського відділу поліції, СБУ. Орієнтовно за 10 хвилин, з крила Каховського міськвиконкому було евакуйовано всіх працівників. Але до районної державної адміністрації повідомлення про початок евакуації надійшло в 11 годин 40 хвилин, через дві хвилини після прийняття рішення самим керівництвом районної державної адміністрації про початок евакуації працівників.
Хід евакуації показав необізнаність та невисокий рівень підготовки службовців до здійснення таких заходів. Тому, питання щодо дій посадових осіб було винесено на розгляд районної постійної комісії з питань ТЕБ та НС.
Члени комісії затвердили пакет документів, які рекомендовано для прийняття керівникам підприємств, організацій та установ всіх форм власності, це:
– правила евакуації для посадових осіб;
– алгоритм дій посадової особи при загрозі теракту;
– пам’ятка щодо першочергових дій при виявлені вибухових пристроїв;
– загальні правила безпеки при теракті;
– правила поведінки заручника терориста.
Всі зазначені документи надіслані на електронні пошти підприємств, організацій, установ всіх форм власності та структурних підрозділів районної державної адміністрації, де присутні мають можливість ознайомитись з ними особисто.
По закінченню доповіді Васильєва Т.В. закликала всіх присутніх уважно і відповідально віднестись до запропонованої інформації, зауваживши, що від оперативності та неухильного виконання цих правил буде залежати збереження їх здоров’я і життя.
Наступне питання, яке було доведено до відома учасників навчання, стосувалося висвітлення основних положень наказу Національного агентства України з питань державної служби від 05.08.2016 року № 158 «Про затвердження Загальних правил етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування». Васильєва Т.В. звернула увагу присутніх на таких правилах, як використання робочого часу виключно для виконання службових обов’язків, відповідність одягу державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування загальноприйнятим вимогам пристойності, врахування дотримання вимог Загальних правил під час проведення щорічного оцінювання їх службової діяльності тощо.
Крім того, Нечпал А.Л. були надані роз’яснення щодо врегулювання потенційного та реального конфлікту інтересів, окреслені в Методичних рекомендаціях з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб, затверджених рішенням №2 НАЗК.
Доповідач зупинилася на алгоритмі дій державного службовця у зв’язку з і встановленням наявності конфлікту інтересів, поданні запиту про наявність (відсутність) конфлікту інтересів до НАЗК. При цьому роз’яснено такі види обмежень, що пов’язані з конфліктом інтересів, як сумісництво та суміщення посад та отримання подарунку , т.ч. визначення вартості подарунку та кола осіб на яких не поширюється правило вартості подарунка. Нечпал А.Л. порекомендувала присутнім детально ознайомитися із зазначеними рекомендаціями та пройти тестування на предмет наявності потенційного чи реального конфлікту інтересів.
Про вимоги по підготовці інформацій щодо стану виконання плану районної державної адміністрації за 9 місяців поточного року інформувала Майстеренко І.І., начальник відділу організаційної роботи та з питань внутрішньої політики апарату районної державної адміністрації. При підготовці звіту про виконання завдань, передбачених планом роботи районної державної адміністрації, слід звернути особливу увагу, що при інформуванні про проведення нарад, засідань дорадчих органів слід зазначати не тільки їх кількість, а й мету та результативність проведення, інформацію оновлювати із врахуванням даних, вказаних за попередні періоди, в обов’язковому порядку зазначати невиконані заплановані заходи, вказати причини їх невиконання та можливий прогноз щодо їх виконання.
Крім питань порядку денного Васильєва Т.В. зупинилася на питаннях застосування нової форми особової картки для державних службовців та особливостях заповнення і термінах надання електронних декларацій державними службовцями категорії «А» і «Б».