Календар
Грудень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лис    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Архіви новин
Відвідування

Відвідувачів в мережі – 0:
адміністраторів – ,
відвідувачів – .
Максимальна кількість відвідувань (0) була – 2021-12-03.

Благодійний фонд «Квітна» спільно з зірками шоу-бізнесу, спорту та бізнесу ініціював проведення в Україні соціальної кампанії з боротьби з раком молочної залози — «Обіцяй собі берегти себе».

Рак молочної залози — один із найпоширеніших типів онкологічних захворювань серед жінок. Щороку від цієї хвороби помирають тисячі українок, і головна причина високої смертності — пізня діагностика. В той час як в країнах Європи та США виживаність становить 95-98%.

Українки не повинні помирати від виліковної хвороби!

Регулярний самоогляд і щорічне відвідування мамолога допоможуть попередити хворобу або виявити її на ранній стадії. Саме цей меседж і є ключовим у проекті: Сходи до мамолога — збережи життя.

«Обіцяй собі берегти себе» — соціальна кампанія, покликана привернути увагу громадськості до проблеми раку молочної залози в Україні. Головна мета кампанії — здорова і щаслива українка. Врятувати одне життя — значить врятувати все людство. Але рятувати інших потрібно, почавши з себе. Саме тому проект носить назву: Обіцяй собі берегти себе.

Участь у проєкті беруть відомі українські жінки. Наші зірки власним прикладом показують, що важливо берегти себе і проходити обстеження. Це не страшно, не боляче, займає не більше однієї години часу, це потрібно робити регулярно і всім. Кожна з учасниць проєкту — кумир для тієї чи іншої українки, тому їх меседжі часто працюють краще, ніж попередження лікарів.

Проєкт уже підтримали 15 відомих і впливових українок, з іменами яких можна ознайомитися за посиланням: https://kvitna.org/promise/

Завдяки цій кампанії Благодійний Фонд «Квітна» має намір допомогти кожному українцю усвідомити особисту відповідальність за своє здоров’я і сформувати культуру профілактики раку молочної залози. В Україні дуже низький рівень поінформованості про РМЗ. Про цю хворобу соромляться говорити, рідко озвучують, про неї мовчать. Необхідно глобально і загальнонаціонального підняти питання захворювання, а головне — профілактики раку молочної залози.

Щодо результативності, наприклад, після трьох років впровадження кампанії, за словами київських мамологів, кожна 8 жінка, що вперше приходить на обстеження, робить це після побаченої соціальної реклами БФ «Квітна». Саме це свідчить про правильно обраний шлях і дає мотивацію все більше і більше розповідати українкам про правила збереження здоров’я.

Благодійний фонд «Квітна» закликає підтримати проєкт ЗМІ, комерційні та державні структури, кожного працедавця і кожного члена суспільства.

Тільки спільними зусиллями ми можемо врятувати життя українських жінок.

 

Будь-яка додаткова інформація та відповіді на питання:

0504124750 Олена

fond@kvitna.org