- Каховський район
- Райдержадміністрація
- Районна рада
- Територіальні громади
- Асканія Нова селищна рада
- Великолепетиська селищна рада
- Верхньорогачицька селищна рада
- Горностаївська селищна рада
- Зеленопідська сільська рада
- Каховська міська рада
- Костянтинівська сільська рада
- Любимівська селищна рада
- Новокаховська міська рада
- Присиваська сільська рада
- Рубанівська сільська рада
- Тавричанська сільська рада
- Таврійська міська рада
- Хрестівська сільська рада
- Чаплинська селищна рада
- Нормативно-правова база
- Законодавчі акти
- Регулювання діяльності апарату
- Розпорядження
- Реєстр угод, колективних договорів
- Нормативно-правові акти
- Освіта, молодь, спорт
- Культура
- Служба у справах дітей
- Управління соц.захисту
- Перелік послуг
- Інформаційно-довідкові матеріали
- Публічні фінанси
- Порядок оскарження та реагування на критику
- Колегія районної державної адміністрації
- Робота із запитами на інформацію
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
---|---|---|---|---|---|---|
« Лис | ||||||
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Карта
Відвідувачів в мережі – 0:
адміністраторів – ,
відвідувачів – .
Максимальна кількість відвідувань (0) була – 2024-12-09.
Проти корупційних дій та фінансових порушень
Корупція – протиправна діяльність, яка полягає у використанні службовими особами їх прав і посадових можливостей для особистого збагачення, їх підкупність і продажність. До корупції може бути схильним той, хто володіє владою над розподілом якихось ресурсів, що не належать їй, на свій розсуд. Характерною ознакою корупції є конфлікт між діями посадовця та інтересами його працедавця або конфлікт між діями виборної особи з інтересами суспільства. Багато видів корупції аналогічні шахрайству, що здійснюється посадовою особою і відносяться до категорії злочинів.
Характерними ознаками корупційної ситуації є:
- прийняте рішення, що порушує закон або із порушенням закону;
- обидві сторони діють у змові;
- обидві сторони одержують незаконні вигоди і переваги, намагаються приховати свої дії.
До речі, фахівці Держфінінспекції в Херсонській області протягом січня – травня 2016 року забезпечили усунення порушень, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів, на суму 8,52 млн грн.
За матеріалами ревізій і перевірок правоохоронні органи розпочали 15 досудових розслідувань. До суду пред’явлено п’ять позовів щодо відшкодування втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму понад 12,5 млн грн.
У 14 випадках до установ, під час ревізій яких виявлено порушення, застосовано заходи впливу у вигляді зупинення операцій з бюджетними коштами, призупинення бюджетних асигнувань та зменшення бюджетних призначень. За результатами контрольних заходів керівники місцевих органів влади, підприємств, установ та організацій прийняли 35 управлінських рішень.
За вчинені фінансові порушення 60 посадовців притягнуто до адміністративної відповідальності, 30 – до дисциплінарної, 10 осіб звільнено із займаних посад. Для запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, до Державної служби фінансового моніторингу України надіслано відомості про виявлені фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на загальну суму близько 756,2 тис. грн.
Прес-служба Держфінінспекції в Херсонській області