- Каховський район
- Райдержадміністрація
- Районна рада
- Територіальні громади
- Асканія Нова селищна рада
- Великолепетиська селищна рада
- Верхньорогачицька селищна рада
- Горностаївська селищна рада
- Зеленопідська сільська рада
- Каховська міська рада
- Костянтинівська сільська рада
- Любимівська селищна рада
- Новокаховська міська рада
- Присиваська сільська рада
- Рубанівська сільська рада
- Тавричанська сільська рада
- Таврійська міська рада
- Хрестівська сільська рада
- Чаплинська селищна рада
- Нормативно-правова база
- Законодавчі акти
- Регулювання діяльності апарату
- Розпорядження
- Реєстр угод, колективних договорів
- Нормативно-правові акти
- Освіта, молодь, спорт
- Культура
- Служба у справах дітей
- Управління соц.захисту
- Перелік послуг
- Інформаційно-довідкові матеріали
- Публічні фінанси
- Порядок оскарження та реагування на критику
- Колегія районної державної адміністрації
- Робота із запитами на інформацію
Карта
Відвідувачів в мережі – 0:
адміністраторів – ,
відвідувачів – .
Максимальна кількість відвідувань (0) була – 2025-11-10.
Оптимізації шкільної мережі: можливість покращити освітнє середовище
Процес оптимізації закладів освіти в цілому залежить від рішення громади, на території якої знаходиться школа. Так, громада переглядає доцільність утримання малокомплектних шкіл, які є дороговартісними. У середньому навчання школяра обходиться державі близько 23 тисяч гривень, однак в малокомплектних школах ця сума є значно більшою. Якщо не оптимізувати школи, то у багатьох сільських громадах близько 50-60% витрат видаткової частини місцевого бюджету йтиме на освіту, при цьому якість освітнього процесу не поліпшиться.
Оптимізація шкільних мереж включає п’ять кроків:
– визначення лідерів процесу оптимізації;
– збір і аналіз даних для оптимізації шкільних мереж;
– підготовка сценаріїв оптимізації;
– розроблення сценаріїв для змін у шкільній мережі;
– кампанія з інформування та залучення громадськості.
Оптимізувати мережу можна різними способами – це і пониження ступеня навчальних закладів, і створення окремих філій малокомплектних шкіл у складі більших, і входження малокомплектних до складу більшої школи та створення закладу нового типу.
Проблема фінансування застарілої мережі шкіл виникла не вчора, а вона існувала десятиліттями. Тому оптимізація – це можливість покращити своє освітнє середовище. Саме через малокомплектність класів проводиться оптимізація шкільної мережі. Утримувати неефективну освітню мережу не дозволяє обмежений бюджет територіальної громади .













































