- Каховський район
- Райдержадміністрація
- Районна рада
- Територіальні громади
- Асканія Нова селищна рада
- Великолепетиська селищна рада
- Верхньорогачицька селищна рада
- Горностаївська селищна рада
- Зеленопідська сільська рада
- Каховська міська рада
- Костянтинівська сільська рада
- Любимівська селищна рада
- Новокаховська міська рада
- Присиваська сільська рада
- Рубанівська сільська рада
- Тавричанська сільська рада
- Таврійська міська рада
- Хрестівська сільська рада
- Чаплинська селищна рада
- Нормативно-правова база
- Законодавчі акти
- Регулювання діяльності апарату
- Розпорядження
- Реєстр угод, колективних договорів
- Нормативно-правові акти
- Освіта, молодь, спорт
- Культура
- Служба у справах дітей
- Управління соц.захисту
- Перелік послуг
- Інформаційно-довідкові матеріали
- Публічні фінанси
- Порядок оскарження та реагування на критику
- Колегія районної державної адміністрації
- Робота із запитами на інформацію
Карта
Відвідувачів в мережі – 0:
адміністраторів – ,
відвідувачів – .
Максимальна кількість відвідувань (0) була – 2025-03-25.
Кирило Тимошенко про “Велике будівництво” доріг: шар асфальту неможливо зменшити навіть на міліметр
Заступник голови Офісу президента, координатор програми президента Володимира Зеленського “Велике будівництво” Кирило Тимошенко розповів в інтерв’ю, що при будівництві доріг особливу увагу тепер приділяють незалежному контролю. Для контролю якості, крім тендерів на будівництво і ремонт доріг, розігрують окремий тендер на технагляд.
За словами Кирила Тимошенка, незалежний технагляд виключає навіть найменші недотримання запроєктованих норм.
“(Шар асфальту) неможливо зменшити навіть на міліметр”, – заявив координатор програми “Велике будівництво”.
Він підкреслив, що технаглядом за якістю ремонту і будівництва доріг в Україні зараз займаються європейські компанії з гарною репутацією. Наприклад, за якістю будівництва Запорізьких мостів стежать австрійці.
“Ці компанії ніяк не пов’язані з будівництвом доріг. Це не чиновники і не держструктури. Отже, їм не можна дати хабар, щоб потім покласти менший шар асфальту”, – заявив заступник голови ОП.
Кирило Тимошенко зазначив, що команда “Великого будівництва” Володимира Зеленського виконує великі обсяги середнього або капітального ремонту доріг. При цьому, можна сказати, що це практично нове будівництво, адже ремонтники міняють усі нижні шари покриття.
Також на відремонтованих трасах є гарантійне обслуговування – це 5-7-10 років, в залежності від категорії. Відтак підрядник зобов’язаний не тільки якісно побудувати дорогу, а й обслуговувати трасу.
“Роботи виконують за сучасними технологіями. До нас ніхто не приділяв такої уваги капітальному або середньому ремонту. Зараз якість – це умова номер один. Усі дороги, зроблені в минулому році, благополучно пережили зиму. Багато хто передрікав, що навесні разом зі снігом зійде й асфальт, а ми взагалі не хвилювалися”, – сказав координатор “Великого будівництва”.
Нагадаємо, раніше Кирило Тимошенко сказав, що планом президентської програми на 2021 рік передбачено ремонт і будівництво 6500 км доріг і 245 штучних споруд.